Handlet krydder. Øm i nesen.

23. oktober, 2004 at 15:10 (skaberakk) (, , , , , , , )

Å handle dagligvarer i Oslo kan være farlig. I dag kjøpte jeg for nesten en tusenlapp i diverse butikker, og da jeg kom hjem og åpnet handleposene, fant jeg slike nødvendige husholdningsartikler som:

  • valnøttolje
  • sesamolje
  • Silver Swan Special Soy Sauce
  • knuste gule bønner (wtf?)
  • diverse sauser av merket Blue Dragon (altfor dyrt, altfor ..Blått og tiltrekkende..*sikle*)
  • rød og gul oppvaskkost (fargene passer inn med kjøkkenet, ok?!)
  • _økologisk_ hvetemel (jeg baker da aldri?)
  • Rooibush Chai Masai

og det var like før jeg kjøpte en pulserende melkeskummer.

2 kommentarar

  1. fupid said,

    hahahaha, PULSERENDE MELKESKUMMER.

  2. witchbaby_85 said,

    hei!

    kunne ikke la være å legge merke til at jeg står på venne-listen din..who art thou? du har mange fine tingene på like-listen din. du er forresten ikke alene om å komme hjem med farlig mange varer hjem fra en handletur i oslo’s dagligvare-/grønnsaksbutikker… mange hundre kroner fattigere, matvarer som blir stående i kjøkkenskapet til det kryper opp i søppelbøtta av seg selv, kjøkkenutstyr med morsomme matchende farger, utallige namme-namm sauser og krydderblandinger og te-typer? been there,done that. du er herved likt.

Legg att eit svar

