Facebook + Cthulhu = ???

26. november, 2007 at 10:32 (skaberakk) (, , , , )

Here’s something weird… gå inn på Facebook og rediger profilen din, under «Relationships» og «Alternate (Maiden) name», prøv å skrive «Foo Cthulhu» (et fornavn må alltid være med). Du får opp denne tekstboksen:

Our automated system will not approve this name. If you believe this is an error, please contact our Facebook’s Customer Support Team.

Det samme skjer uansett så lenge «Cthulhu» er en del av ditt Maiden Name. Hmm… la konspirasjonsteoriene begynne! Eh… uff, eksamen snart.

5 kommentarar

  1. galendra said,

    Haha!

    Du er den Rareste, Fhtagn’en min ;P

  2. macthulhuus said,

    Hvordan fant du ut det? Jeg visste det bare fordi jeg heter Macthulhuus, men support teamet er kjempegreie. Navnet blir fortsatt ikke godkjent, men de gir god støtte så det ikke oppleves så sårt.

    • k said,

      Hvordan? eh.. jeg kjedet meg?

      Eksamenstid har en tendens til å føre til slikt.

      Er det et skotsk navn? Ditt faktiske navn?

      • macthulhuus said,

        Hvor mange navn prøvde du? Kan man hete lovecraft?

      • k said,

        aner ikke, det ville jo tatt litt tid å gå gjennom alle navnene i Necronomicon…

Legg att eit svar

