Fordi det er så kult

20. mai, 2009 at 18:18 (skaberakk) (, , )

Ein høyrer alle slags rare argument for at ein bør sykle:

  • det er godt for hjartet,
  • du slepp å kjøpe dyr bensin,
  • det fører til færre bilulykkar1,
  • mindre støy i byen,
  • motverkar overbefolkning,
  • gir færre atomkraftverk,
  • meir personleg fridom,

et cetera, et cetera.

Humbug.

Eg syklar av same grunn som 13-åringar byrjar å røyke.

sykkel
sykkel

sykkel
sykkel

sykkel
sykkel

sykkel
sykkel

sykkel
sykkel

sykkel

Fotnoter:

1 Og fleire sykkelulykkar, men dei er heldigvis av litt mindre
omfang…

4 kommentarar

  1. t said,

    Fin. Finere. Finest.

    Jeg vil helst ha en sånn som på det 3. siste bildet.
    Jeg savner omafietsen min.

  2. k said,

    Mm.. Jeg savner min Windsor Deluxe

    hihih teksten på 2.siste:
    EMIL NAUCKE
    Der schwerste Radfahrer der Welt

    • t said,

      Amsterdamsukk

  3. cathrine said,

    Amsterdamsukk(opphøgd i annen)

Legg att eit svar

