Skuggane samlar seg

7. oktober, 2009 at 13:40 (skaberakk)

Vennensin har fått ein ny, fin blogg: Skuggevals.wordpress.com. La meg sjå… dsgf, Shadow Truths, 6 ord, Tidskrystaller, Skuggar, Fragments, … det har blitt ein del opp igjennom. Men alle gode ting er sju (minst); eg har hjelpt med å leggje til innlegg frå dei gamle bloggane i Skuggevalsen, dei skal samlast der i staden for å vere spreidd ut overalt. Det blir kanskje litt trangt om plassen når raptusane kjem? =P


Det kjennest godt å ha tid igjen til å gjere slike ting som å pirke på stilark til ein blogg eller faktisk bla litt i Morgenbladet; fram til forrige eksamen har eg eigentleg hatt eitt kjør med eksamenar og sommarjobb og artiklar og reising og klorlukt på hendane og alt for mykje skjeggvekst heilt sidan…mars…meir eller mindre.

Det skulle ein eksamen til, så kjendest det plutseleg som om eg kom over ein bøyg.

Kanskje me til og med får tid til litt høgtlesing av Pratchett i kveld : )

2 kommentarar

  1. t said,

    Det er så fint å puste etter stromen.

  2. t said,

    Haha. jeg er så veldig dyktig på å skrive på tastatur. Stromen og hsøten og etdrikking.

Legg att eit svar

